4 Ağustos 2018 Cumartesi

youtube beğeni abone scripti




Girişte Sizi Böyle Bir Tema Karşılıycaktır


                                            Giriş Yapıldığında İse Bu Şekilde Tema Olucaktır

                                                         
Youtube Kanalımızı Takip Etmeyi Unutmayın Takip Etmek İçin:Tıkla
Sizlerden Her Hangi Bir Ücret İstemiyorum Karşılıksız Paylaşımlar Yapıyorum Abone Olup Videolarımı Beğenirseniz Sevinirim.
Scripti İndirmek İçin: Tıklayın
Discordumuza Gelmek İçin Tıklayın
Script Sql Dosyasında Bi Sıkıntı Olmuştur Arkadaşlar Yakın Zamanda Yeni Sürümünü Yayınlıycam Fakat Bunu Siz Belirliyceksiniz Reklamlara Tıklayın Reklam Tıklanmasına Göre Scripti Daha Çabuk Paylaşıcam + Cavdar59 Ailesine Özel Userlerle Beraber Paylaşım Yapıcam 

11 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. evet bende yeni gördüm sorunu çözüp paylaşımını yaparım tekrardan teşekürler yorumun için

      Sil
  2. kurulum hakkında detaylı bilgi verirseniz çok çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni script gelicek dosyaları çekerken hasarlı gelmiş sql kaybolmş

      Sil
  3. Yeni sürümünü Bekliyoruz dostum meerakla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yakın zamanda gelicek googl işleri biraz uğraştırdı şimdi yeni sürümü için bakıyorum

      Sil
  4. Bekloyoruz hocam tesekteşekk

    YanıtlaSil
  5. Hocam Artık Paylaşsanız şu sql dosyasını?

    YanıtlaSil