26 Ekim 2018 Cuma

Wifislax

Bugün makalemde sizlere "Wifislax" adında bir linux sistemden bahsetmek istiyorum.
Evet Wifislax bir linux dağıtımı sayılabilir. Aşağı yukarı kali linux gibi düşünülebilir fakat kali linux bütün sistemler için evrensel yazılımlar barındırırken, wifislax dağıtımı sadece wifi attack için kodlanmış programlarla donatılmış bir mühimmat.

Üstte bulunan fotoğrafta gördüğünüz gibi çok farklı kategorilere ayrılmış programlar bulunuyor. Bu programların bir çoğu editlenmiş üzerlerinde değişiklikler uygulanmış. Bu sebeple çoğu programda hiç kod bilgisine sahip olmadan wifi kırabilir ve bir ağa sızabilirsiniz. Fakat bunu sizlere anlattım diye siz şimdi heykır olmadınız. Yakın bir tarihte sizlere wifislax yazılımları arasında popüler olanları ve popüler saldırı türlerini göstereceğim.


Wifislax linux ispanyolca dili ile geliyor.(Doğruluk düzeyini bilmiyorum sonuçta ispanyolcayı bilen birisi değilim)
Wifislax usb üzerinden live olarak kullanılabilir ve ingilizce dil seçeneği sizlere sunuyor.
Eğer direkt sisteminiz olarak kullanmak isterseniz nasıl kurulum yapıcağınızı bilmiyorum çünkü dünyada bunu kullanan insanları %99'u live mode olarak kullanıyor.
First operation system olarak kullanan bir insan görmedim.


0 yorum:

Yorum Gönder